Saturday 17 March 2012

Lesen berniaga.

Assalamualaikum...=)

Entri hari ni, macam biasa ada je benda yang aku tak puas hati.
Semalam kami ada meeting blok. Ada satu pesan daripada TKB.

"mulai sekarang, sesiapa yang ingin membuat jualan bilik ke bilik perlu ada lesen daripada HEP, ini arahan HEP "

aku mempertikaikannya...

kenapa?

Apa kena la dengan sem ni, aku rasa makin ketat peraturan yang dikenakan. Aku budak marketing..! marketing! Aku ada subjek yang memerlukan aku berjual beli. wadafakkk!!

Come on la wey..kata universiti pengurusan! universiti business. apa ni?? kena ada lesen bagai. memang! memang kalau kat dunia luar, kalau berniaga memang kena ada lesen daripada MPPJ, JKKKK Kampung, wat ever so on la kan.. Tapi ini.....damn! dah la kalau berurusan dengan HEP bukan main banyak prosedur. Kenapa HEP suka sangat buat kacau? Kenapa HEP suka buat peraturan bukan-bukan?
buat kerja aku terencat je la!..

Kang aku cakap teruk-teruk, aku hentam kaw-kaw. Kena tendang keluar la pulak..

booo betul la!.. malas sial aku dengan bangunan dalam hutan ni..buat kepala semak je..sengal!..

apa pun tak boleh!.

aku benci tahap kronik dengan tempat ni!!!...bahalol la..aishhhh...hah!

1 comment:

  1. waa. byak nye JKKKK ko. huhu.

    sabaq2. t ko bincang ngn lecturer terus.
    bia org atasan yg berunding dgn org atasan.

    baru buku bertemu ruas! :)

    ReplyDelete